OivaFysio on apunasi!

OivaFysio Sipoon Nikkilässä palvelee monipuolisesti, tarpeesi huomioon ottaen ja on sinun apunasi!
Tutustu palveluihimme alla. Voit varata ajan sähköisessä varauskalenterissamme 24/7 tai puhelimitse vastaanoton aikoloaikojen puitteissa.

Akupunktio

Fysioterapiassa akupunktiota käytetään pääasiassa kivun lievittämiseen. Yleisimpiä hoitoindikaatioita ovat migreeni ja muut päänsäryt, niska-hartiaseudun kiputilat, selkäkivut, iskias sekä erilaiset jännetulehdukset, kuten tenniskyynärpää.

Faskiakäsittely

Kiristävää faskiaa voidaan hoitaa manuaalisella käsittelyllä ja liikkeiden avulla, jolloin liikkuminen helpottuu ja olo rentoutuu.

Fysioterapia

Fysioterapian menetelmiä ovat terveyttä ja toimintakykyä edistävä ohjaus ja neuvonta, terapeuttinen harjoittelu sekä manuaalinen ja fysikaalinen terapia.

Geriatrinen fysioterapia

Ikäihmisten fysioterapialla eli geriatrisella fysioterapialla edistetään ja tuetaan ikääntyneiden henkilöiden toimintakykyä, omatoimisuutta ja elämänlaatua fysioterapian keinoin.

Huimauskuntoutus

Hyvänlaatuinen asentohuimaus on yleisin huimausta aiheuttava sairaus. Sen oireena on kiertävä, voimakas, muutamia kymmeniä sekunteja kestävä huimaus, joka liittyy asennon muutoksiin.

Kinesioteippaus

Kinesioteippaus on kevyt teippaus, joka tehdään elastisella teipillä. Kinesioteippauksessa hyödynnetään kinesioteipin ihon kaltaisia ominaisuuksia (palautuva elastisuus).

Klassinen hieronta

Klassinen hieronta on perinteinen hoitomuoto, joka vaikuttaa sekä kehoon että mieleen. Klassisessa hieronnassa käytetään viittä perusotetta: sively, hankaus, pusertelu, täristys ja taputus.

Kotikäynnit

Fysioterapia voidaan toteuttaa myös asiakkaan kotona. Kotikäyntinä toteutettu fysioterapia soveltuu hyvin esim. neurologisista fysioterapiaa kaipaaville henkilöille, sekä ikääntyneille.

Liikuntaryhmät

Fysioterapeutin ohjaamassa liikuntaryhmässä fysioterapia-asiakkaan on turvallista aloittaa liikkuminen tai palata liikuntaharrastuksen pariin.

Lymfaterapia

Lymfaterapian päätehtävä on elvyttää kehon imunestekiertoa ja vähentää turvotusta mm. syöpäleikkausten jälkihoidoissa. Kevein, tasaisin ja rytmisin käsiottein tehostetaan imusuoniston supistustoimintaa.

OMT-fysioterapia

Manuaalista fysioterapiaa käytetään tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen tutkimisesi ja hoitamiseksi.

OivaFysio Sipoo

OivaFysio Sipoo Nikkilän
Iloisen Mielen Puistossa!

OivaFysio Sipoo palvelee Iloisen Mielen Puistossa. Olemme avoinna tiistaisin ja keskiviikkoisin, sopimuksen mukaan.

Kauppakuja 3A
04130 Sipoo

Tavoitat meidät puhelimitse numerosta
Sähköinen ajavaraus avoinna 24/7.